بیو گرافی مهدی کریمی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیو گرافی مهدی کریمی
نوشته شده در سه شنبه 12 شهريور 1392
بازدید : 475
نویسنده : گمنام

 نام:  مهدی کریمی

بیو گرافی: متولد 1365 ساکن روستای امیر اباد که در ردههای پایه  اموزشگاهی جوانان .امید . بزرگسالان تیم شهر( میناشی) بازی کرده ام.

فوتبال را ادامه می دهید:

خیر

چرا:  به علت مصدومیت از ناحیه زانو  ،که منجر به پارگی رباط سلیبی شدم که در یکی از تمرینات تیم(میناشی) مصدوم شدم

ایا در رابطه با در مان کاری انجام داده اید:  متاسفانه  هیچ گونه کاری تا حالا از ناحیه مسولان تیم انجام نگرفته ، خودم هم توان مالی  برای درمان مصدومیتم ندارم.

انتظار شما از مسئولین:

بنده به عنوان یک بازیکن فعال اسلام اباد غرب که تمام زندگی  و عمر م را وقف فوتبال برای شهر اسلام اباد غرب نمودم انتظار دارم حداقل احوالی از من بپرسند ..................؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حرف اخر:   گله مندم از مربیان مسولان تیم شهر (میناشی) که نه تنها  برای بنده بلکه در مورد بعضی از بازیکنان  دیگر هم  این رویه صدق میکند و هیچ گونه اهمیتی به بازیکنان مصدوم نمی دهند ،، البته توجه زیادی  به بعضی نور چشمی های  می شود . فوتبال این شهر به دلایلی وارد باند  بازی و حاشیه  شده است. که منجر به نابودی فوتبال شهر می شود ، با وعده وعید های مسئولان و دروغ گفتن و سر کار گذاشتن منجر می شود . در حال حاضر اسلام اباد غرب یک تیم فوتبال دارد و مسئولان هیچ گونه رسیدگی و حتی سنگ اندازی میکنند .

 در اخر ارزوی سلامتی برای مهدی کریمی را دارا می باشیم و امیدواریم مسئولان شهر به وضع اسیب دیدگی این بازیکن رسیدگی کنند .






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: